Internet radio za poslovne objekte

Kafići i restorani

Bilo da imate tradicionalnu konobu, moderan bar ili veliki ugostiteljski restoran, zasigurno ste svjesni da je stvaranje dobrog imidža i prave atmosfere ključni način privlačenja i zadržavanja gostiju. Tu je glazba nerijetko važna kao i izbor pića, jela ili interijer. Vi možete odrediti kada će i koliko će glazbe biti u vašem objektu. Glazbeni stil u vašem objektu odredit će i hoće li vaši gosti biti mlađa populacija, poslovni ljudi ili studenti. Britanski znanstvenici dokazali su da je uporabom određene vrste glazbe moguće odrediti vrstu klijenata koji će posjećivati određeni ugostiteljski objekt.

Glazba također može izrazito pozitivno utjecati na motivaciju vaših zaposlenika i njihov rad. Naime, zadovoljni i dobro motivirani radnici pružiti će i bolju uslugu vašim gostima i time podići standard vašeg ugostiteljskog objekta.

Britanska i američka istraživanja o utjecaju glazbe na ponašanje gostiju pubova, barova i zdravljaka dokazala su da brzina ispijanja pića ovisi i o tempu glazbe koja svira u ugostiteljskim objektima. Odnosno, ukoliko je tempo glazbe brži, gosti brže ispijaju pića. U istom istraživanju dokazano je da gosti zdravljaka brže jedu ukoliko svira glazba bržeg tempa. Dakle, ugostitelji mogu vrlo jednostavno – uporabom glazbe bržega tempa u najposjećenijem dijelu dana smanjiti vrijeme koje je potrebno da njihovi gosti pojedu i popiju naručeno. Time naravno mogu povećati i broj gostiju. (Izvor: E. R. Milliman, Journal of Consumer research, 1986.)
Zanimljivo je i istraživanje koje su britanski psiholozi proveli 1997. godine u jednom vinskom baru s ciljem da utvrde povezanost između glazbe i ponašanja potrošača. U različitim glazbenim uvjetima (korištena je ozbiljna glazba, britanski top 40, ili glazbe uopće nije bilo) goste se ispitivalo koliko su spremni izdvojiti za bocu vina ili kriglu britanskoga piva. Utvrđeno je da su gosti spremni izdvojiti do 2,02 funti za kriglu piva kad glazba ne svira, a čak do 3,27 funti u razdobljima kad svira ozbiljna glazba. Ozbiljna glazba, naravno, nije po svačijem ukusu, no dokazano je da je način na koji gosti doživljavaju bar u kojem se nalaze usko povezan s glazbom pa čak i do te mjere da utječe na njihovu odluku o tome koliko novaca su spremni potrošiti u određenom ugostiteljskom objektu. (Izvor: Glazbena istraživačka skupina Katedre za psihologiju sa Sveučilišta Leicester, Velika Britanija)