Internet radio za poslovne objekte

Hoteli

Bilo da vam je potrebna glazba samo za hotelsko predvorje ili za više hotelskih zona sa različitim stilovima glazbe, možemo stvoriti i upravljati svim Vašim zahtjevima i stvoriti personalizirane glazbene kanale koji će odgovarati Vašim potrebama.

Odgovarajuća glazba u hotelskim prostorima recepcije/lobby-a, kafića, restorana, teretane ili spa zone imat će izravan utjecaj na povećanje prodaje ili stvaranje željene atmosfere koja će ponuditi dodatno iskustvo Vašim gostima.

Britanska istraživanja dokazala su kako glazba utječe na ponašenje gostiju restorana, barova i klubova. Zanimljivo je istraživanje koje su britanski psiholozi proveli 1997. godine u jednom vinskom baru s ciljem da utvrde povezanost između glazbe i ponašanje potrošača. U različitim glazbenim uvjetima (puštana je ozbiljna glazba, britanski top 40, ili glazbe uopće nije bilo) goste se ispitivalo koliko su spremni izdvojiti za bocu vina ili kriglu britanskoga piva. Utvrđeno je da su gosti spremni izdvojiti do 2,02 funti za kriglu piva kad glazba ne svira, a čak do 3,27 funti u razdobljima kad svira ozbiljna glazba. Ozbiljna glazba, naravno, nije po svačijem ukusu, no dokazano je da je način na koji gosti doživljavaju bar u kojem se nalaze usko povezan s glazbom pa čak i do te mjere da utječe na njihovu odluku o tome koliko novaca su spremni potrošiti za određenu uslugu. (Izvor: Glazbena istraživačka skupina Katedre za psihologiju sa Sveučilišta Leicester, Velika Britanija)
Provedena su i istraživanja o tome koliko u novčanom smislu glazba pogoduje poslovanju hotela. Istraživanje je provedeno u baru jednog međunarodno poznatog hotela s 320 soba. Dokazano je da je glazba samo u tom baru u hotelu donijela prihod od 35.900,00 britanskih funti (ukupni prihod bara je 359.000,00 britanskih funti), odnosno investicija za pribavljanje odobrenja za legalno korištenje glazbu isplatila se za 297%. (Izvor: Licensing World, travanj 1997.)