Personalizirani internet stream radio za poslovne objekte

Personalizirani radio

  • Poslovni prostoriOpen or Close

    S obzirom da su pjesma i bubanj u prošlosti imali bitnu ulogu pri radu (njima se određivao ritam, motivirali radnici i opuštalo nakon posla), ne čudi da su mnogi poslodavci danas ponovno otkrili njenu važnost u održanju kvalitete rada. Sve je više onih koji koriste glazbu u svojim poslovnim prostorima, uredima, kantinama, čekaonicama, hodnicima, prijemnim pultovima ili na telefonima uviđajući i svjedočeći o njezinu pozitivnom utjecaju na poslovanje.
    Ljudi koji slušaju glazbu kreativniji su i brže rješavaju zadatke od onih koji rade u tišini. 
    Od pedeset najvećih industrijskih tvrtki na svijetu, njih četrdeset svojim zaposlenicima omogućuje slušanje glazbe tijekom radnog dana. Dokazano je da glazba na radnom mjestu podiže razinu izvedbe i produktivnosti tako što ublažuje stres i napetost, prikriva neugodne zvukove te pridonosi osjećaju privatnosti.
    Glazba (od one na telefonu do one na recepciji ili u liftu) uvelike utječe na image firme. Putem glazbe ljudi će ju doživjeti kao modernu i dinimičnu, ozbiljnu i tradicionalnu ili će čak na nju gledati s nepovjerenjem. Još zanimljiviji su podaci koji govore o utjecaju glazbe na radnu atmosferu i motiviranost radnika.

    Kako ističe profesor marketinga u Kellog učilištu Derek Rucker, kao što profesionalni sportaši slušaju glazbu uoči izlaska na “bojište”, tako bi glazba mogla osnažiti ljude i na mnogim drugim radnim mjestima.

    Istraživanje provedeno s grupom od 72 zaposlenika Westminsterske banke u Engleskoj koji su radili na unosu podataka, nedvojbeno je pokazalo da ljudi vole raditi uz glazbu ali i da vrsta glazbe koju slušaju utječe na brzinu njihova rada. Tako je u vremenu kada je puštana dinamičnija glazba uneseno 22% podataka više nego li u vremenu kad je puštana glazba sporoga tempa, odnosno 12% podataka više nego li u vremenu kad glazba uopće nije puštana. (Istraživanje je po narudžbi britanskog društava PRS proveo dr. Adrian North, pročelnik Glazbene istraživačke skupine Katedre za psihologiju sa Sveučilišta Leicester)
    Konzalting tvrtka Case & Company provela je istraživanje o utjecaju glazbe na produktivnost u jednoj od tvornica tvrtke American Machine Foundry Co. Istraživanje je pokazalo da je faktor učinkovitosti testnog odjela porastao za 2,8%, faktor produktivnosti 40-tero radnika čiji se rad mogao mjeriti u minutama porastao je za 4,1% dok je njihova brzina reagiranja porasla za 31,2%. (Izvor: Dave Grayston, Music While You Work, Industrial Management)
    Ispitivanje u tvornici Black & Decker pokazalo je da je zbog utjecaja glazbe učinkovitost u proizvodnji porasla za 2,8%. Primjeri i brojke koje smo ovdje iznijeli podupiru mnoga znanstvena istraživanja i rezultati tih istraživanja, a mnogi znanstvenici su došli do istih ili sličnih zaključaka. (Izvor: Dave Grayston, Music While You Work, Industrial Management)

  • Sport / Wellnes / SPAOpen or Close

    Pravilan odabir glazbe u dvorani za vježbanje ili prostoru za relaksaciju važan je kao i dobra opremljenost vašeg centra. Teretane su mjesta gdje uvijek svira glazba i obično se radi o glazbi bržih ritmova  koja bi trebala potaknuti vježbače.

    Glazba je jako moćna stvar, stoga valja iskoristiti sve što ona pruža! A kad je u pitanju naporno vježbanje u teretani – pruža puno! Ne samo da nas vježbanje uz omiljenu glazbu dodatno motivira i otklanja umor prilikom vježbanja, nego je i bitan ritam glazbe koju slušamo kako bismo ostvarili najučinkovitije rezultate.

    Uz glazbu možeš brže i duže trčati te bolje odraditi sve vježbe u teretani. Glazba povećava izdržljivost za 15%

    Glazba, pak, ima blagotvoran učinak na mentalno zdravlje, relaksaciju i meditaciju u ugodnom okruženju. Danas je glazba jedan od poznatijih alternativnih metoda liječenja, sve se više koristi kako bi poboljšala kvalitetu života i promijenila ljudsko ponašanje. Stoga je neizostavni dio svakog wellnes i spa doživljaja.

    U prostorima koji služe za relaksaciju ili kratko okupljanje puštajte ugodnu glazbu sporijeg ritma, tako ćete stvoriti atmosferu ugodnu za druženje.

    Pravilnim odabirom glazbe ćete povećati broj članova vašeg centra te intenzitet njihovih dolazaka. Stoga za aerobik, fitness i ostale oblike vježbanja odaberite glazbu s brzim ritmom. Tako će vaši članovi biti motivirani za vježbanje koje će im proći u ugodi i lakše i brže postići ciljeve koje su si zadali.

  • Trgovine / Retail / Shopping MallOpen or Close

    Marketinški guru Philip Kotler već je odavno prepoznao glazbu kao vrlo snažan element u percipiranju robne marke, iako je glazba oduvijek imala pozadinsku ulogu u usporedbi s ostalim elementima marketinškog miksa kao što su proizvod, cijena i promocija.

    • Glazba može utjecati na brzinu kojom se kupci kreću velikim trgovinama.
    • Kreću li se polakše više će kupovati.
    • U tim su okolnostima potrošači tek marginalno svjesni glazbe, a sasvim sigurno nisu svjesni učinka koji ona ima na njihovo ponašanje.

    Glazba je istodobno, ističu marketinški stručnjaci, bitan element u stvaranju ugođaja u trgovinama kao i neposredne veze s emocijama potrošača. Dio dobre strategije uključuje uporabu glazbene podloge ne samo kao puki pozadinski zvuk već u dobro promišljenu smjeru.

    Glazbom se može utjecati na percepciju kupca o vremenu provedenom u trgovini (stvarnom i doživljenom), na raspoloženje i namjeru kupnje, odabir trgovine, trošenje,spremnost na razgovor s prodavačem, njegovo zadržavanje u trgovini te učinkovitost prodaje.

    Istraživanja pokazuju da se gotovo 66% odluka o kupovini donosi upravo u trgovini, a također znanstveno je dokazana činjenica da 86% ljudi izbjegava trgovinu u kojima im ne odgovara glazba. (Izvor: R. E. Milliman (1982) “Using Background Music To Affect The Behavior Of Supermarket Shoppers”, Journal Of Marketing Vol.46. (86-89))
    Glazba koju određene skupine smatraju privlačnom može ih potaknuti da češće posjećuju određena komercijalna mjesta, a glazbe koja svira može utjecati na odabir proizvoda.
    Britansko istraživanje o ponašanju kupaca velikih supermarketa dokazalo je da glazba utječe na odabir proizvoda. Naime, u jednom supermarketu u odjeljku za vina naizmjenično je puštana njemačka i francuska glazba. U razdobljima u kojima je puštana francuska glazba odnos kupljenih vina bio je pet boca francuskog vina na jednu bocu njemačkoga vina. U razdobljima u kojima je puštana njemačka glazba odnos kupljenih vina bio je dvije boce njemačkog vina na jednu bocu francuskoga. Nakon kupnje, kupci su ispunili upitnike, a nakon njihove obrade ustanovljeno je da kupci nisu bili svjesni utjecaja glazbe na odabir vina. (Izvor: Adrian C. North, David J. Hargreaves, and Jennifer McKendrick (1997). In-store music affects product choice. Nature, 390, 132.).

  • HoteliOpen or Close

    Bilo da vam je potrebna glazba samo za hotelsko predvorje ili za više hotelskih zona sa različitim stilovima glazbe, možemo stvoriti i upravljati svim Vašim zahtjevima i stvoriti personalizirane glazbene kanale koji će odgovarati Vašim potrebama.

    Odgovarajuća glazba u hotelskim prostorima recepcije/lobby-a, kafića, restorana, teretane ili spa zone imat će izravan utjecaj na povećanje prodaje ili stvaranje željene atmosfere koja će ponuditi dodatno iskustvo Vašim gostima.

    Britanska istraživanja dokazala su kako glazba utječe na ponašenje gostiju restorana, barova i klubova. Zanimljivo je istraživanje koje su britanski psiholozi proveli 1997. godine u jednom vinskom baru s ciljem da utvrde povezanost između glazbe i ponašanje potrošača. U različitim glazbenim uvjetima (puštana je ozbiljna glazba, britanski top 40, ili glazbe uopće nije bilo) goste se ispitivalo koliko su spremni izdvojiti za bocu vina ili kriglu britanskoga piva. Utvrđeno je da su gosti spremni izdvojiti do 2,02 funti za kriglu piva kad glazba ne svira, a čak do 3,27 funti u razdobljima kad svira ozbiljna glazba. Ozbiljna glazba, naravno, nije po svačijem ukusu, no dokazano je da je način na koji gosti doživljavaju bar u kojem se nalaze usko povezan s glazbom pa čak i do te mjere da utječe na njihovu odluku o tome koliko novaca su spremni potrošiti za određenu uslugu. (Izvor: Glazbena istraživačka skupina Katedre za psihologiju sa Sveučilišta Leicester, Velika Britanija)
    Provedena su i istraživanja o tome koliko u novčanom smislu glazba pogoduje poslovanju hotela. Istraživanje je provedeno u baru jednog međunarodno poznatog hotela s 320 soba. Dokazano je da je glazba samo u tom baru u hotelu donijela prihod od 35.900,00 britanskih funti (ukupni prihod bara je 359.000,00 britanskih funti), odnosno investicija za pribavljanje odobrenja za legalno korištenje glazbu isplatila se za 297%. (Izvor: Licensing World, travanj 1997.)

  • Kafići i restoraniOpen or Close

    Bilo da imate tradicionalnu konobu, moderan bar ili veliki ugostiteljski restoran, zasigurno ste svjesni da je stvaranje dobrog imidža i prave atmosfere ključni način privlačenja i zadržavanja gostiju. Tu je glazba nerijetko važna kao i izbor pića, jela ili interijer. Vi možete odrediti kada će i koliko će glazbe biti u vašem objektu. Glazbeni stil u vašem objektu odredit će i hoće li vaši gosti biti mlađa populacija, poslovni ljudi ili studenti. Britanski znanstvenici dokazali su da je uporabom određene vrste glazbe moguće odrediti vrstu klijenata koji će posjećivati određeni ugostiteljski objekt.

    Glazba također može izrazito pozitivno utjecati na motivaciju vaših zaposlenika i njihov rad. Naime, zadovoljni i dobro motivirani radnici pružiti će i bolju uslugu vašim gostima i time podići standard vašeg ugostiteljskog objekta.

    Britanska i američka istraživanja o utjecaju glazbe na ponašanje gostiju pubova, barova i zdravljaka dokazala su da brzina ispijanja pića ovisi i o tempu glazbe koja svira u ugostiteljskim objektima. Odnosno, ukoliko je tempo glazbe brži, gosti brže ispijaju pića. U istom istraživanju dokazano je da gosti zdravljaka brže jedu ukoliko svira glazba bržeg tempa. Dakle, ugostitelji mogu vrlo jednostavno – uporabom glazbe bržega tempa u najposjećenijem dijelu dana smanjiti vrijeme koje je potrebno da njihovi gosti pojedu i popiju naručeno. Time naravno mogu povećati i broj gostiju. (Izvor: E. R. Milliman, Journal of Consumer research, 1986.)
    Zanimljivo je i istraživanje koje su britanski psiholozi proveli 1997. godine u jednom vinskom baru s ciljem da utvrde povezanost između glazbe i ponašanja potrošača. U različitim glazbenim uvjetima (korištena je ozbiljna glazba, britanski top 40, ili glazbe uopće nije bilo) goste se ispitivalo koliko su spremni izdvojiti za bocu vina ili kriglu britanskoga piva. Utvrđeno je da su gosti spremni izdvojiti do 2,02 funti za kriglu piva kad glazba ne svira, a čak do 3,27 funti u razdobljima kad svira ozbiljna glazba. Ozbiljna glazba, naravno, nije po svačijem ukusu, no dokazano je da je način na koji gosti doživljavaju bar u kojem se nalaze usko povezan s glazbom pa čak i do te mjere da utječe na njihovu odluku o tome koliko novaca su spremni potrošiti u određenom ugostiteljskom objektu. (Izvor: Glazbena istraživačka skupina Katedre za psihologiju sa Sveučilišta Leicester, Velika Britanija)