Internet radio za poslovne objekte

O nama

  • Music factsOpen or Close

    Jeste li ikada ušli u hotel, restoran ili trgovinu i dočekalo vas je groblje šutnje? Iskustvo je neugodno i pomalo zastrašujuće, imate osjećaj kao da je fokus  na vama, a svaki potez koji učinite je kao da vas netko promatra. To može biti pomalo zastrašujuće za kupce, koji će jednostavno negdje drugdje potražiti ugodniju atmosferu. Glazba je ključni faktor za stvaranje željene atmosfere, no vrlo je bitno da se odabere pravi stil glazbe.

    Više od trećine potrošača spremno je platiti 5% više za proizvode/usluge ukoliko im se sviđa glazba koja u prostoru svira.

    • Ljudi doživljavaju vrijeme čekanja kraćim kad slušaju glazbu koja im se sviđa
    • Reprodukcija glazbe kada su pozivatelji na čekanju čini boravak na liniji dužim prije spuštanja
    • Klasična glazba u restoranima potiče ljude da kupuju skuplja vina nego što to potiče pop ili rock glazba
    • Uz bržu i glasniju glazbu kupci će se brže kretati u restoranima/trgovinama
    • Sporija glazba će potaknuti povećanje individualne potrošnje

    “Glazba također pruža učinkovit i prilagodljiv alat za dovođenje osjećaja ugode i opuštenosti, a time se promiče pozitivan stav i jačanje osjećaja brand identiteta te odanosti.”

  • VjerujemoOpen or Close

    Ako ste vlasnik tvrtke i postavljate si pitanje da li vam je potrebna  glazba u vašem  hotelu, restoranu, trgovini, teretani ili samom uredu, kao profesionalac, odgovor daje marketing.

    Marketing je uglavnom igra dobivanja kupca da ​​proizvod ili uslugu percipira na određeni način. Na percepciju možemo utjecati  jednim od pet osjetila – vid, sluh, okus, miris i dodir. Na taj način, marketing koristi boje, zvukove, okuse, mirise i površinu  kako bi oblikovao  percepciju koju želi stvoriti kod svojih kupaca. Kupci (i posjetitelji) će reagirati na te stvari; čak i kada oni nisu svjesni zašto to rade.

        Potpuno nov pristup glazbi.

    Zvuk predstavlja važan oblik osjetilnog podražaja. Ne samo da je glazba odličan  pojačivač raspoloženja, ona  ima i umirujući i opuštajući efekt. Potiče nas  kada nam treba probuditi energiju, ali kada se koristi učinkovito glazba također ima moć da utječe na naše ponašanje, a sami učinci glazbe nemaju kraj; to je razlog zašto je važno koristiti glazbu kao svoju prednost u poslu.

  • Tko smo?Open or Close

    Jeste li se ikada našli u situaciji da pjevušite uz glazbu u trgovinama? U kafiću ste toliko uživali u pjesmama da ste ostali duže i naručili još jedno piće? Šetate shopinng mall-om sa smješkom na licu dok svira vaša omiljena pjesma?

    Da, mi smo ta Jukebox ekipa koja stoji iza tih iskustava – tim glazbenih urednika, producenata i marketing stručnjaka koji žive i dišu glazbu.

              Svaki trenutak u životu ima svoju pjesmu.

    Našu snagu čine entuzijastični i  vrlo iskusni profesionalci koji unose novi duh na tržište te suvereno pokrivaju područja produkcije, marketinga i samog poznavanja glazbe. Ljudi čine posao mogućim. A to smo mi, modernog razmišljanja te otvorenog i potpuno transparentnog odnosa s klijentima.

    Naš dosadašnji uspjeh rezultat je jasne poslovne vizije, stalnog stručnog usavršavanja i stručnog tehničkog kadra. Klijentima nudimo isključivo kvalitetnu uslugu i  stručnu tehničku podršku. Za nas poslovna suradnja znači izgradnju dugoročnog partnerskog odnosa i individualni pristup svakom klijentu. Zadovoljstvo klijenata za nas nije samo moderan izraz koji svatko može izreći, mi ga primjerom prikazujemo u poslovanju.

  • Kako je sve počeloOpen or Close

    Pomnim istraživanjima tržišta i osluškivanjem najnovijih trendova, htjeli smo ponuditi nešto više od same glazbe, te smo razvili jedinstven internet player koji omogućuje emitiranje stream radija – Jukebox.hr. U pitanju je više od 15 pomno kreiranih glazbenih stream kanala sa različitim glazbenim žanrovima:

    pop, oldies, radio 80′, rock, laganice, lounge, clubbin, rnb & hip hop, house, soul & jazz, klape, urbano, zabavno, ex yu radio.

    Za potrebe korporativnih klijenata razvijen je koncept ”personaliziranog radija” koji se glazbeno prilagođava image-u kompanije sa odabranom glazbom po njihovom izboru i sa samo njihovim reklamama. To je idealno rješenje za velike tvrtke, trgovačke centre, tvrtke sa većim brojem podružnica, hotelske lance, ugostiteljske objekte te maloprodajne lance koji žele izgraditi vlastiti brand, povećati prodaju i motivirati zaposlene.